Bitcoin este 37.300$.
Pe data de 16 noiembrie a anului trecut, valoarea sa era de aproximativ 16.000 dolari.

Bitcoin a înregistrat o creștere de peste 100%.
Pe data de 16 noiembrie a anului trecut, era imposibil de anticipat că Bitcoin va înregistra o creștere de peste 100%.
Bitcoin nu reprezintă doar un pariu pe care îl faci o singură dată, bazat pe faptul că pare “prea scăzut” pentru a cumpara, sau “prea ridicat” pentru a vinde.
Bitcoin reprezintă un stil de viață.
Dacă în ultimul an te-ai aliniat la acest stil de viață și ai decis să nu mai cheltuiești bani pe lucruri care nu îți aduc beneficii pe termen lung sau să investești periodic, indiferent de preț, acum, după doar un an, poți observa rezultate.
Înțeleg că ești inundat de conținut care te încurcă.
Un influencer spune să vinzi, altul spune să cumperi, iar tu nu mai știi ce să faci.
Vreau să știi că social media și mass-media funcționează bazându-se pe generarea de emoții în oameni.
În domeniul criptomonedelor, influencerii discută doar despre lucrurile care îi ajută să crească numărul de urmăritori.
Știi care este emoția pe care o exploatează pentru a-și crește audiența?
LĂCOMIA.
Dacă analizezi toți influencerii cu audiențe mari, vei observa că spun aceleași lucruri.
Nu aduc nimic nou.
Dacă i-ai pune pe toți într-o încăpere, ar striga în cor ceea ce le place audienței să audă.
Audiența este condusă de emoția lăcomiei și speră că va găsi o metodă, o strategie de tranzacționare sau o criptomonedă cu care să facă o avere rapidă, câștigând milioane de dolari cu o investiție mică și fără a mai munci vreodată.
Astfel, influencerii creează conținut conform cerințelor.

Așa apar tot felul de “narative” care devin, de multe ori, virale.
Oamenii ajung să creadă aceste lucruri fără a le pune la îndoială și oricine le contestă este “anulat”.
Dorind să devină virali, influencerii se alătură acestor narative și postează conținut exagerat de multe ori, doar pentru a atrage atenția și a confirma speranțele celor dornici să obțină rapid o avere fără a mai munci.
Social media este un zgomot constant, cu influenceri care se află într-o competiție pentru a stimula lăcomia din tine.
Lăcomia nu a adus niciodată satisfacție sau avere cuiva.
Bitcoin nu este și nu va fi considerat “cool” deoarece nu generează emoția de lăcomie în colectiv.
Despre Bitcoin se fac adesea atacuri neîntemeiate de către “influențeri”, doar pentru a-și justifica teoria prin care poți câștiga milioane, teorie pe care nici măcar ei nu au testat-o.
Dusmanul nostru cel mai mare este: Lăcomia.
Social Media activează de multe ori această emoție în noi.
Trebuie să fii foarte atent.
Ca să poți fi conștient cum social media îți poate activa această emoție, în spațiul “nebuniilor cripto” ai nevoie de un fundament și acesta este Înțelegerea Bitcoin.
Mersi că mă urmărești,
Daniel